Powrót

Music Marketing On A Budget

To niepowtarzalna szansa na rozwinięcie umiejętności marketingowych w branży muzycznej. Dołącz do nas i odkryj tajniki skutecznego promowania muzyki bez konieczności ponoszenia ogromnych nakładów finansowych!

Data: 15.12.2023r.
Godziny: 12:00–14:00
Lokalizacja: Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, ul. Hipoteczna 2, Warszawa

Cel warsztatu: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności pozwalające na skuteczną implementację aktywacji marketingowych, przy zoptymalizowanym budżecie.

W trakcie warsztatu poruszymy kluczowe zagadnienia, takie jak:

  • Planowanie kampanii
  • Tworzenie kontentu
  • Social media management
  • Direct-to-fan
  • Angażowanie obecnych odbiorców
  • Targetowanie nowych odbiorców
  • Playlisty & prasa

Przykłady zarówno debiutujących, jak i światowej klasy artystów pokażą, że świetna kampania marketingowa nie zawsze wymaga ogromnych pieniędzy.

Prowadząca wykład: Magda Jedrzejewska (Music Ally) – specjalistka w dziedzinie marketingu muzycznego i innowacji. Ukończyła studia w dziedzinie Music Business na University of South Wales i magisterium z Global Entertainment and Music Business w Berklee College of Music. Znana z pracy jako Digital Marketing Manager w Independent Digital, teraz w Music Ally łączy pasję do marketingu i edukacji, przekazując nowoczesne strategie marketingu cyfrowego dla artystów, menedżerów i wytwórni.

Zgłoszenia: Formularz dostępny tutaj - Aplikacje przyjmowane do 8 grudnia 2023. Wybrane 18 osób zostanie ogłoszone 10 grudnia na Facebooku i stronie MExP.